Ik heb mijn "oude" Iphone 3 aan mijn moeder gegeven en zelf een andere Iphone 3 gekocht. We krijgen elkaar foto's in de fotostream. hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zit je op wifi?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, wij allebei

Antwoorden (1)

Maak voor beide toestellen een totaal ander account . Dus toestel vj moeder totaal terug zetten nr fabrieksinstellingen dan totaal op nieuw via een nieuw account met nieuwe naam enz installeren . Nu zijn ze gekoppeld , ook je Whatup en je mail 'S ook . Dus leeg maken en op nieuw opstarten met een eigen Apple account . Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké, dank je wel, we gaan het proberen