Mijn telefoon is niet meer goed bereikbaar, waar kan dit aan liggen?

Ik ontvang sms'jes meestal pas 10 minuten later,

Nu heb ik wel zo'n 10 GB muziek op mijn mobiel wat enigszins de boel zou kunnen vertragen.

Verder heb ik het geweldige t-mobile netwerk..

En ben ik de trotse bezitter van een HTC Incredible S

Als iemand ook een oplossing voor mijn probleem zou hebben zou het helemaal top zijn! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

T-mobile. (punt)

Bij mij is het bereik zodanig slecht dat ik vrijwel de hele dag thuis geen ontvangst heb en smsjes uren later pas aankomen.
Als het bij jouw om een soortgelijke situatie gaat en je eigenlijk best wel van T-mobile af wilt heeft T-mobile 2 compensatie regelingen:

- T-mobile kan je een korting aanbieden op je abonnement (in mijn geval 20%) tot de looptijd van je contract.

- Direct kunnen beëindigen van je contract met afkoop van het restbedrag van je telefoon mocht je een nieuwe hebben aangeschaft bij het afsluiten van het contract (schrik niet wat je dan alsnog moet betalen óf het inleveren van je toestel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar gok dat je geheugen ram vol zit. Gooi er eens (tijdelijk) voor 1 gig aan muziek af.

Toegevoegd na 8 uur:
Ram vol = helemaal vol.

Je "harde schijf" zit waarschijnlijk helemaal vol. Een sms bericht is ook data (kb's) en zal dus ook opgeslagen moeten worden. Waarschijnlijk heeft je telefoon zelfs tijd nodig om je kleine smsje ergens kwijt te kunnen omdat alles zo vol staat. Je telefoon zal trouwens ook niet sneller worden van een vol geheugen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ram geheugen staat los van muziekopslag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol, ram vol betekend niet dat je ram-geheugen vol is. En dit weet ik. Ram vol = ABB (algemeen beschaafd brabants) voor helemaal vol. Zal even aanpassen om verdere verwarring te voorkomen. Alleen jammer dat mensen hun geheugen helemaal vol zetten en zich dan afvragen waarom je niets meer kunt opslaan.