Hoe krijg ik midi's op mijn nokia 1600?

Ik weet dat er een mogelijkheid toe is ik heb alleen geen flauw benul hoe. Ik wil zelf midi's op mijn nokia kunnen zetten zodat ik ze als ringtone kan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het zou toch in de handleiding moeten staan?
Kijk eens op onderstaande link,misschien is dat behulpzaam.

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heeft de telefoon infrarood om een mogelijkheid om hem aan te sluiten op de computer d.m.v. een kabeltje? Dan zou je ze er zo op kunnen zetten.

Ondersteunt de telefoon wel midi's of moet je ze downloaden via een betaalde dienst?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in ieder geval geen infrarood. Volgens mij zit er op de achterkant wel een ingang voor een snoertje maar ik heb zelf geen snoertje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan dan een snoertje kopen en hem daarmee aansluiten. Op die manier kan je bestanden overzetten.