als ik mijn telefoon met abbo wil verkopen, hoe regel ik dat dan?

nooit ervaring mee gehad. Hoe regel ik dat ik het abbo behoud, en kan overzetten naar een andere telefoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
raar dat je drie antwoorden krijgt om je abonnement op een andere naam wilt zetten, terwijl er duidelijk staat dat je het abbo wilt behouden...

Het beste antwoord

Je wilt je toestel kwijt, maar je abonnement niet.
Nu zit het abonnement vast aan je SIM-kaartje, die kun je zo uit je telefoon halen, en in een simlock-vrije andere telefoon doen.

Diegene die jouw telefoon koopt, moet zelf voor een SIM zorgen. Als je telefoon simlock-vrij is, kan dat met ieder SIM-kaartje, bijv. een prepaid van de HEMA of Aldi etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks!

Andere antwoorden (2)

Heb ik ook geprobeerd dat is te moeilijk. Zelfs met fixe kortingen etc.. Het beste is om het aan je famillie te verkopen.. Ik heb dus mijn blackberry aan me moeder kwijt :d ps: wat een k*t dingen zeg die bb's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je abonnement tussentijds over laten zetten op een andere naam. Let wel dat dit een tijdje kan duren en dus niet erg voordelig is om te verkopen. Wat je beter kunt doen is je telefoon los verkopen en het abonnement zelf houden.