Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het zo dat je iphone na verloop van tijd langzamer wordt?

Ik heb gehoord dat als je een oudere iphone hebt en er komt een nieuwe iphone uit dat jouw "oudere model" dankzij alle updates langzamer word. Klopt dit? Wil zelf een iphone 4 aanschaffen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
801
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij wordt slomer maar niet omdat er een nieuwe uitkomt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

In vergelijking met de nieuwe wordt ie "langzamer", maar ook door de updates, want die vreten geheugen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat klopt.
Ervan uitgaande dat jij nu een iPhone 3 hebt; je zal zien dat iPhone 4 sneller reageert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar mijn ervaring blijven de Apple iPhones redelijk op snelheid, al zal je merken dat nieuwere natuurlijk veel beter lopen en apps wel langzamer kunnen worden doordat ze steeds beter worden en jouw apparaat ouder.
Ook is het nu al te zien dat sommige functies van iOS 6 zoals panorama in de camera app alleen voor iPhone 4s en iPod/iPhone 5 beschikbaar zijn.

Als je je iPhone/iPod jailbreaked word deze veel sneller trager dan die niet gejailbreaked is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zover weet ik dat niet, zoals al is gezegd, maken de updates ze inderdaad langzamer, een keertje resetten akn eigenlijk ook geen kwaad om de snelheid is te verbeteren. NE laat je mobiel af en toe gwn eens helemaal leeglopen dus niet opladen als hij nog maar 5% is. het helpt echt. in vergelijking met de nieuwe iphone's worden ze langzamer, maar ik geloof niet dat ze langzamer worden zodra ze een nieuwe uitbrengen. Alleen door de nieuwe update's dus de enige tips : resetten, herstellen, leeglopen. Het werkte bij mij wel, hierdoor liep hij bijv. minder vaak vast.

Toegevoegd na 38 seconden:
Sorry aantal spelfouten. Dat "NE" moet je even helemaal wegdenken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding