In Griekenland naar een Grieks mobiel nummer bellen, hoe gaat dat?

Ik heb een aanplakbiljet gemaakt voor een vluchteling die in Griekenland zijn gezin aan het zoeken is. Hij heeft een Grieks mobieltje gekocht.
Ik twijfel alleen aan de juistheid van het nummer dat ik op het aanplakbiljet heb geschreven.

Daarop heb ik geschreven:

If you know where they are,
please call 06 - 946 44 22 22

Kan iemand mij uitleggen hoe het gaat als je IN Griekenland naar een Grieks mobiel nummer belt?

Heb ik dat op correcte wijze opgeschreven op het aanplakbiljet?

In Nederland bel je met tien cijfers een mobiel nummer.
Klopt het dat je in Griekenland elf cijfers moet intoetsen om naar een mobiel nummer te bellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
8.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Begint een mobiel nummer in griekenland ook met 06?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee een mobiel in Griekenland begint met een 6

Het beste antwoord

ja je kan dit nummer zo wel opschrijven, en er zal wel verbinding komen. maar een mobiel nummer bellen IN Griekenland naar een Grieks nummer kan ook zonder die eerste 0 en dan krijg je 69464 42222 en dan hebben de grieken ineen ook weer 10 nummers.