Blackberry bold 9780 de toetsenbord werkt af en toe, weet iemand een oplossing?

Ik heb een blackberry 9780 en heb een probleem. De toetsenbord werkt af en toe gewoon prima. Maar soms werken de toetsen w,s, g, h en l het opeens niet meer? En mijn scroll ook niet, althans ik kan er niet op drukken wel scrollen.
Heb op internet gezocht en ze zeiden op youtube kanaal comments: Dat ik bijv. op de zijkant moet drukken en dan op W of S of die andere defecte knoppen dat het dan wel lukt, en ja dan lukt het wel, maar het is vervelend om telkens op de zijkant te drukken en tegelijkertijd op de defecte knop. En als ik me bb gwn met rust laat ofso doet hij het op 1 of manier ik weet niet hoelang het is gewoon afwisselend, echt raar dit. Wat ik wel heb gemerkt is dat als ik in metro ga dat het gelijk niet meer doet en ik paar dagen moet wachten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hoogstwaarschijnlijk toch vuil in/tussen het toetsenbord gekomen. TB eruithalen en schoonmaken of eventueel vervangen:

http://iphonerepairshop.nl/cgi-bin/a.pl?9780-Querty-Toetsenbord-Vervangen&n=780&lang=&artikel=165&cf1=&art=

http://forums.crackberry.com/blackberry-bold-9780-f219/how-fix-9780-9700-keypad-stutter-pics-617191/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het leuke is dat het al is schoongemaakt. Echt raar dit -.-
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!