Mijn blackberry doet sinds vanmiddag niks meer. Wat kan ik hier aan doen?

Er komt app error te staan en dan wordt hij opnieuw op gestart. Ook staat er dat de mediakaart stuk is. Nu probeer ik een backup te maken maar ook dat wil niet. Hoe kan dit allemaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Hoe dit allemaal kan, weet ik niet want ik weet niet wat er met die BB is gebeurd. Ziet er wel ernstig uit. Haal eerst je Sd-kaart eruit en maak een backup op je PC. Probeer dan een harde reset (niet hetzelfde als aan/uit doen). Hier zie je hoe:

http://cellphones.about.com/od/tipstricks/a/blackberry-hard-reset-versus-soft-reset.htm

Mocht dit niet helpen: batterij eruit halen en de BB iets van 12 uur uitlaten en dan hopen dat die weer iets gaat doen. Anders naar een GSM-dokter, maar ik zou er maar niet al te veel geld in investeren. (Een nieuwe Prepaid is goedkoper).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt van alles gaan proberen maar dat levert vaak niets op en soms kan het apparaat ook stuk gaan wat dan ook nog eens niet onder de garantie kan vallen. Ik zou als ik jou was (mits je nog garantie hebt) hem terug brengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt.