Hoeveel internet krijg je nou bij deze iPhone 4S abbo? (zie uitleg)

https://www.studentmobiel.nl/gsmshop/product/8665/apple-iphone-4s-16gb?plan_id=217&provider_id=1

Er staat onbeperkt internet, maar als je er met je muis overheen kijkt, staat er 500MB? Hoe zit het nou?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dat is inderdaad raar ja.

Ik weet bijna zeker dat het onbeperkt moet zijn, daar het in het nieuws was dat T-Mobile als enige provider onbeperkt internet blijft aanbieden (zie bron).

Als je het 100% zeker wilt weten moet je even bellen/mailen met studentmobiel op https://www.studentmobiel.nl/info/student_contact
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal er nog verder achteraan gaan, ik denk dat het onbeperkt is, maar dat de snelheid afneemt vanaf 500MB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, want er staat limiet = 500 mb, en "snelheid na limiet 64/64".
Als ik het lees, zou ik zeggen 500 Mb en is de onbeperkt meer bedoeld als praatje voor je er in te luizen. Met onbeperkt zullen ze wel de snelheid bedoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou best kunnen, maar ze geven bij andere providers duidelijk aan dat het gaat om 200MB ofzo