ik heb een samsung galaxy gio, er staan nou 5 gedownloade apps op en hij zegt al dat mijn intern geheugen vol is. hoe kan dat?

ik vind het heel raar dat hij al vol is terwijl er nog maar 5 apps op staan. weet iemand wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat kan, hij kan zelfs met 1 app al vol zijn.
Het ligt namelijk niet aan de aantal apps, maar aan de grote van deze apps.
1 App van 10 Mb vreet wat meer ruimte dan 10 apps van 1 Mb.
En ja daarkan je wat aan doen, zoek op de market naar de app app2sd, deze zorgt dat je je apps naar je sd kaart kan verplaatsen.
Let wel, dit werkt niet bij alle apps en zeker niet bij widgets.

Je kan er ook voor kiezen om alle meegeleverde en zogenaamde handige apps te verwijderen ( denk bijvoorbeeld aan maps, navigatie, note, think office, talk, youtube ).
Maar dan zal je hem eerst moeten rooten om daarna root uninstaller te installeren.

Voor degene die het willen proberen

Download de onderstaande rootbestand en plaats deze in de root van je sd kaart.
http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=616525&d=1307287346

Schakel dan je gio uit.
Daarna je gio aanzetten met de power en de homebutton ingedrukt.
Je komt dan in een menu en kiest hier voor updaten, selecteer voor deze de update.zip
Daarna herstarten en als alles goed gegaan is dan is je Gio geroot.
De app "superuser" is gelijk mee geinstalleerd.

Voor wat meer leesvoor over de hoe en de wat;
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457001