Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik in de Apple store gelijk een vervangend of nieuw toestel krijgen als ik 'm inlever als deze niet het niet goed doet?

Heb WiFi problemen sinds ik deze telefoon heb. Op internet staan meer mensen met dit probleem en het is bij Apple bekend. Als ze 'm opsturen ter reparatie (of misschien niet eens) en ze begrijpen de klacht geven ze gelijk een nieuwe mee of een tijdelijk toestel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Leentoestellen worden alleen meegegeven als er een verzekering is afgesloten. Bij een standaard reparatie wordt geen leentoestel meegegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb het stuk gelezen, maar heb niet kunnen vinden van de verzekeringen. Kijk ik er overheen :P? En wat voor type verzekering is dat?
Dit is een garantie kwestie. Garantie geeft recht op reparatie. Apple heeft niets aan al die omgeruilde toestellen dus ze zullen repareren. Of je een leen toestel krijgt is afhankelijk van de coulance van de winkel. Koop ivv bij een lokale winkelier, deze zal eerder geneigd zijn om een leen toestel kosteloos ter beschikking te stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding