bedoel je filmpjes die op je computer staan?
eerst moet je die natuurlijk overzetten.
het is belangrijk in wat voor formaat de filmpjes staan.
je computer speelt bijvoorbeeld .avi filmpjes af.
dat kan niet met je telefoon.
zoek even in de handleiding op in wat voor formaat de filmpjes moeten staan, dan kun je daarna op internet een progammatje zoeken die je filmpje omzet naar een bestand die je telefoon af kan spelen.
hopelijk is het nu wat duidelijker.
groetje jamie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoel youtube. videos zijn niet te volgen. ik krijg bij andere filmpjes een melding over verkeerde resolutie o.i.d
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ow, volgens mij is dit een algemeen probleem bij dit toestel, dat de filmpjes niet kunnen worden geladen.
dit ligt denk ik niet aan jou.
misschien kun je later je software updaten, en bied dat een oplossing.....
groetjes jamie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik maar naar de vodafone winkel ga. misschien kunnen ze mij daar helpen. in ieder geval bedankt.
Misschien helpt de manual:
http://www.megaupload.com/?d=AITQP2HL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet ze converteren naar .3gp formaat.
Bijvoorbeeld met Format Factory.

(ik heb zelf ook een Star)