Koop een pak rijst, en ‘verdrink’ hem daarin een poosje volledig. Rijst houdt namelijk van vocht….
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In de droog trommel bij 2800 toeren per minuut, helpt echt Blondje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je telefoon mee op vakantie nemen naar een zonnig land.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geluk heb kan je hem uitelkaar halen en met een toilet papiertje voorzichtig droog maken.
niet op de verwarming leggen ofzo, want de verwarming kan je beeldscherm beschadigen..