Als ik thuis ben zit ik altijd op wifi en schakel ik altijd het netwerk uit (3G, Mobiele data). Gaan de kosten dan toch van je abonnement af?

Ik heb een Iphone 4 abonnement bij Vodafone

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

dat klopt, het is dan het zelfde als je met je computer gaat internetten. er zijn daar geen extra kosten voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je thuis wifi hebt en je hebt deze al eens bij je iPhone ingevoerd dan ga je automatisch gebruik maken van het wifi-netwerk. Dat wil zeggen: Op het moment dat jij ergens komt en hij herkent het wifi-netwerk (omdat je daar dan wel eens eerder van het wifi gebruik hebt gemaakt) dan maakt hij hier automatisch verbinding mee.

Je betaald alleen abonnementskosten als je gebruik maakt van het 3g netwerk wat in dit geval dus niet is, je betaald daar dus niets voor en de mb's van je abonnement worden niet afgetrokken!

Ofwel: Gewoon lekker gebruik maken van je wifi-netwerk, dat is lekker goedkoop! :)

Toegevoegd na 41 seconden:
Oja, en daarvoor hoef je niet steeds het 3g netwerk voor uit te schakelen!