Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe activeer je een blackberry simkaart ik heb hem gelijk in mijn mobiel gedaan ..!?? En ik heb naar 4000 BLACKBERRY een sms gestuurd ??

Blackberry simkaart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
675

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je hebt vodafone neem ik aan? Sms: blackberry aan , naar 4000. Even wachten op een activeringssms en daarna batterij er even uit en weer in. En je bb internet doet het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb T-mobile
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En oh jah ik heb een sms gestuurd naar 4000. En ik heb nu gedaan wat jij hebt gezegd batterij eruit gehaald, hoop dat hij het nu gaat doen. Want er was een actie zij die man in de winkel waar ik mijn simkaart heb gehaald. Dat er al 10 euro beltegoed erop zo zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ik hem nu een nieuw simkaart. Hem hem gelijk in me mobiel gedaan! En gelijk een sms gestuurd naar 4000. En toen kreeg ik een sms dat mijn prepaid blackberry bundel is geactiveerd. en toen mijn batterij eruit gehaald en weer in, is mijn simkaart nu geactiveerd ..? En kan ik nu alles ..?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding