Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kabelaansluiting illegaal?

Dus in het huis zat er al een kabelaansluiting en ik gebruik het voor ongeveer 1 maand nou, toen ik het ontdekte. Kan ik er zomaar gebruik van blijven maken zonder niks te betalen, of zullen ze op een gegeven moment toch achterkomen dat ik er gebruik van heb gemaakt? Kan ik een boete krijgen of zo? Ik heb nooit een abonnement genomen voor kabeltelevisie. Ik heb gewoon tele2 compleet pakket. Graag een antwoord van iemand die dit heel zeker weet..

Gr,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
585
Utrecht
13 jaar geleden
Is Tele2 Compleet dan niet inclusief TV abonnement?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Is alweer een tijdje geleden; er werd kabel aangelegd in de straat van een vriend. Hij hoefde dat niet, maar toen men hem vroeg of hij al wel de aansluiting wilde laten aanleggen in zijn huis voor evt. later aansluiting, dan zou hem dat niets kosten.
Heeft hij in toegestemd.
Toen bleek dat er ook signaal op de kabel zat.
Hij heeft 3 jaar gratis gekeken tot een keer de deur van de aansluitkast (buiten) kapot was. Kennelijk heeft men toen alle aansluitingen gecontroleerd en geconstateerd dat hij onterecht was aangesloten.
Hij werd afgesloten.
En dat was alles.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het analoog signaal is zullen ze er zeker niet achter komen, als je een decoder ertussen hebt zitten (die op naam moet staan geregistreerd, dus lijkt me sterk) dan kunnen ze het wel zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks aan de hand, gewoon blijven gebruiken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding