hoe kan ik goedkoop bellen van vast nummer naar buitenlands mobiel nummer ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Via http://www.televergelijk.nl/ kun je de aanbieder zoeken waarmee je het goedkoopst naar het land van jouw keuze kunt bellen (ook naar een mobiel nummer). Hiervoor kun je het land en vast of mobiel invullen (boven aan de site). En dan krijg je een heel rijtje aanbieders en hun tarieven voor zowel naar vast als mobiel bellen. Je moet dan eerst een bepaald 0900-nummer van de betreffende aanbieder bellen voordat je het mobiele nummer intypt wat je wilt bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt goedkoop bellen naar het buitenland met telestunt
www.telestunt.nl
En de rekening krijg je automatisch op jou rekening van jou eigen aanbieder .
Bel er al jaren mee en het is goed en goedkoop .