Iphone 4 16gb sport 1 bekijke op tv kan dat?

Hallo iedereen

Ik heb hier een iphone4 16gb en ik wil graag zo een av composite kabel halen en ik wil sport1 op mijn tv kijke maar ik zag dat je je iphone4 moet jailbreaken maar dat wil ik niet want ik vindt het risico vol maar kan je dan gwn sport1 kijke zonder te jailbreaken of moet je het jailbreaken ik hoop z.s.m. Iets van jullie te horen.

Ömer Kara

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja volgens mijn kan dat gewoon met de sport1 app uit de AppStore. Maar als je tv wilt kijken kost het geld. Er zijn ook gratis filmpjes, nieuws, tv gids enz. Je hoeft hier niet voor te jailbreaken. Hoe vind je de app: type sport1 in de zoekbalk van de AppStore dan de bovenste sport1 app van Chellomedia.