ik ben net verhuisd en heb op dit moment geen televisie en internet. welke aanbieder levert het snelst deze diensten?

Ik heb nu een abonnement afgesloten bij digitenne, maar blijkt dat ik dan pas over een maand televisie ontvang (niet de bedoeling dus)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Hangt er vanaf waar je woont natuurlijk, maar bijvoorbeeld UPC kabelinternet kun je direct aansluiten als je bij de winkel een pakketje ophaalt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SatellietTV kun je binnen enkele uren actief hebben.
Wel even een schotel installeren...

Internet via satelliet bestaat, maar ik heb geen ervaring met de snelheid van leveren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snelheid zal wel loslopen, je ping is alleen bedroevend.
Bij UPC is je internet en TV abonnement binnen 5 dagen geactiveerd. Bij andere internetproviders duurt het wat langer.