Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mb kosten hebben?

Ik heb een Nokia e72, ik heb alle toegangspunten verwijderd behalve die van de thuiswifi. Nu keek ik op ben en zag ik kosten van 7mb(7 euro). Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
498
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste,
Je thuiswifi is inderdaad gratis. Waar je operator wel kosten voor kan aanrekenen is als je bv iets download (spelletjes, apps, diensten...) of door het bezoeken, inloggen op bepaalde websites. Best even op een pc de websites opzoeken die je het meeste gebruikt via je gsm om te kijken of deze iets vraagt ter vergoeding indien je deze via je gsm bezoekt.
Hopelijk helpt je dit een beetje

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit kan komen doordat je als je je wifi uit hebt gedaan, je telefoon nog verder gaat via je je netwerkprovider. Verder kan dit ook komen door bijvoorbeeld updates die je telefoon geinstalleerd heeft via je netwerkprovider. Als je helemaal geen internet via je netwerk wilt gebruiken, kun je beter via de intellingen dataservices uitzetten, dan kunnen er sowieso geen kosten tevoorschijn komen die je niet wilt hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je niet kunt vinden hoe je de dataservices uit kunt zetten, kun je altijd in de handleiding van je telefoon kijken of op internet een digitale handleiding zoeken.

Toegevoegd na 6 minuten:
http://www.google.com/url?q=http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_E72_UG_nl.pdf&sa=U&ei=RHYIUc34L4-q0AXHxoDYDw&ved=0CCoQFjAE&sig2=Psqv6kJLVf9TeUvFArHLTA&usg=AFQjCNElzt8Ykq79Fq-9bV84xGb_p7l9ag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je niet kunt vinden hoe je de dataservices uit kunt zetten, kun je altijd in de handleiding van je telefoon kijken of op internet een digitale handleiding zoeken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding