Hoe moet je een LG GW300 Unlocken?

Ik heb een prepaid mobiel LG GW300
Er is op internet genoeg informatie te vinden over het unlocken, maar waar kan ik een unlock code vinden? of zijn er tools waarmee het kan gebeuren?

Toegevoegd na 1 uur:
bij unlock bedoel ik simlock!
Zodat ik er bijvoorbeeld een abonnement op kan gebruiken ipv alleen het vodafone prepaid simkaart

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Wat voor code bedoel je? De PUK-code vind je in elk geval bij de bijgekregen informatie, en ook de unlock-code. Wanneer je geen extra informatieboekje hebt gekregen, is dat de schuld van de telefoonwinkel.