Wifi doet het niet meer op mijn mobiel. Wat moet ik doen?

Ik heb een Samsung galaxy Y s5360. Ik heb al de fabrieksinstellingen geprobeerd en die zei dat ik mijn samsung-account moest verwijderen. Dat heb ik geprobeerd maar daar heb ik internet voor nodig en loop nu dus vast.
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

De accu tijdelijk verwijderen kan een oplossing zijn. Een minuut of vijf is meestal voldoende.
Succes.
10 jaar geleden
Gebruik je een mod/rom op je mobiel? Als dat wel zo is kan het mogelijk daar ook aan liggen.