Hoe kan je naar links en naar recht gaan bij doodle jump op je samsung chat 335?

Ik heb nu doodle jump op mijn samsung chat 335 gedownload maar ik weet niet wat links en wat rechts is. HELP!! Alvast bedankt...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

doodle jump is niet compatibel met jou telefoon.
je hebt geluk dat die installeert, maar hij kent de toetsen van jou telefoon helemaal niet!

het gaat dus niet werken. sorry :-(

je kan anders eens kijken voor een goedkope android mobiel. daar kan het wel op.