Na een IOS 10 update op mijn ipad air 2 werkt hij niet meer hoe maak ik hem?

Ik heb zaterdag 3 december mijn ipad air 2 geupdate naar IOS 10, tijdens het updaten is hij vastgelopen en wat er nu gebeurt is dat hij opstart ik zie het apple logo en hij valt weer uit en dit gebeurt de hele tijd.
Verbinden met een PC of Laptop werkt niet want als je hem aansluit gebeurt er bij de PC en bij de Ipad helemaal niets dus ik kan hem ook niet via Itunes updaten mijn vraag is wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

1. Zet de iPad aan.
2. Houd de thuisknop (de ronde knop onderaan de iPad) en de uitknop (de knop bovenaan de iPad waarmee je de iPad uitschakelt in. 'Als je dit ongeveer 10 seconden doet gaat de iPad in DFU Modus. (Herstellingsmodus)
3. Zodra de iPad in DFU Modus is moet je de iPad in de computer doen. (Het kan gebeuren dat de iPad nu begint met opstarten. Volg dan opnieuw stap 2 terwijl de iPad aan de computer is aangesloten.
4. Ga vervolgens naar iTunes. (Zorg dat u de nieuwste versie heeft van iTunes.)
5. iTunes zal nu de iPad herkennen.
6. Klik op de iPad in iTunes. Als u een reservekopie van uw iPad heeft kunt u deze gebruiken. Heeft u dit niet dan dient u uw iPad te resetten.
7. Kies één van deze opties en laat uw iPad verbonden met iTunes zijn werk doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Helaas kan dit niet, ik kan hem niet aan of uit toen want hij gaat om de 3 seconde aan ipad logo en weer uit, en als ik 10 seconde de thuisknop en de uitknop indruk gebeurt er niets en mijn computer herkent hem niet.
Toch bedankt voor de moeite!