code veranderd op mijn iphone en kom er niet meer in code vergeten iemand enig idee?

ik heb mijn code veranderd op mijn iphone, maar ben hem nu al vergeten en kom dus nu niet meer in mijn telefoon iemand enig idee? hoe ik dit kan regelen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Iedereen bedankt voor de reactie.. Maar inderdaad ik heb op internet gelezen hoe je dat kon doen via.. Ithunes maar dan moest ik mijn "zoek iphone" uitschakelen, wat ik niet meer kreeg.. Maar ik heb een reservekopie gemaakt en naar zo een winkeltje gegaan, en die heeft het voor mij kunnen regelen & alles leeg gemaakt.

Antwoorden (5)

je zult hem moeten wissen en alles terug zetten
capthavoc
8 jaar geleden
Je puk code opzoeken . Dat is de code die je bij het toestel kreeg toen je hem aanschafte . Anders contact zoeken met je provider . Succes .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je copy orginele factuur hebt, zal apple support je helpen de zaak te unlocken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hallo,

Je zult je iPhone helaas moeten resetten.

Dit doe je als volgt:
1. Zorg dat iTunes op uw computer is geïnstalleerd
2. Schakel uw iPhone, iPad of iPod uit
3. Houdt de homeknop van uw toestel ingedrukt
4. Koppel de iPhone, iPad of iPod aan uw computer (homeknop ingedrukt houden)
door middel van de USB-kabel
5. Druk op ‘OK’
6. Druk op ‘Herstel’, uw toestel wordt door iTunes teruggezet naar de
fabrieksinstellingen. Al uw gegevens zijn hierbij verloren gegaan,
waaronder ook de toestelcode.

Ik hoop je hier genoeg mee te hebben geïnformeerd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hoi,
mijn broertje heeft dit ook een keer gehad.
wij hebben toen een reserve kopie van de Ipod gemaakt, toen de Ipod gereset en vervolgens de reserve kopie er weer opgezet.
en meteen de regel gemaakt dat hij zijn code ergens op een briefje moest bewaren.
Succes ermee! groetjes