kun je nieuwe scherm beschermers op je Sony X peria z?

ik heb namelijk een Sony X peria z en er zaten nogmaals veel krassen naar een tijd je op het scherm en ik zag dat het niet op het scherm zat maar op een beschermlaag van het het scherm en ik had gehoord dat dat is voor als het scherm breekt dat het niet er niet uit valt maar mijn vraag was dus of je ook nieuwe bescherm laagjes daar voor kon krijgen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat laagje wat er op zit kan je er af halen,
Gewoon een nieuwe screenprotector er op ennje beeld is weer als nieuw.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon even google'n op sony xperia z screenprotector. Kosten meestal maar eennpaar euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon even google'n op sony xperia z screenprotector. Kosten meestal maar eennpaar euro.