Welk abonnement is het voordeligst voor iemand die alleen maar whats appt?

Het enige wat ik met mijn mobiel doe is smsen met mensen die allemaal whats-app e.d. hebben. Onzin dus om voor m'n smsjes te betalen, terwijl ik ook gratis kan whats-appen.
Ik bel héél weinig, maar wil dat nog wel kunnen. Ik ben student en heb een klein budget.

Welk abonnement past het best bij mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Een internetabonnement van Simpel, is dacht ik 5 euro in de maand. Heeft een collega van mij ook.
11 jaar geleden
Telefoonaanvergelijker geeft aan dat je bij t-mobile het goedkoopst uit bent. Voor een sim-only contract betaal je 5,58 per maand. Je hebt in totaal 110 punten die je in kan zetten als belminuten, smsjes of mb's. Aangezien je alleen maar what's app gebruikt zal het zal je weinig mb nodig hebben. Echter heb ik zelf een schatting gemaakt van wat jij nodig hebt. Je kunt dit dus nog het beste zelf even bekijken op http://www.telecomvergelijker.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
telfort heeft ook een internet abonnement voor maar 5 euro:
http://www.only-sim-only.nl/sim-only/telfort_sim_only.html