Hoe kan ik foto's vanaf mijn Samsung Galaxy Ace op de computer zetten?

Als ik mijn usb stick aansluit op mijn computer, zie ik niks in beeld. Niet op mijn telefoon, en ook niet op mijn computer.
Ik wil graag foto’s vanaf mijn telefoon op de computer zetten.
Moet ik iets instellen?
Het is wel een keertje gelukt, maar nu komt er dus niks in beeld..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (3)

Je moet m gewoon aansluiten, (beeldscherm aanhouden,) en dan moet er staan USB Opslag of zoiets....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zal even de "Kies" software van Samsung moeten downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat je samsung kies moet instaleren dan gaat hij het sowieso doen. Dat is een progamma ontwikkeld voor dat soort dingen wat jij wil gaan doen.
Anders kan je een bleutooth stick gaan kopen en kan je het via bleutooth door sturen.