wie is mijn service aanbieder bij Vodafone?

ik wil mijn nummer behouden. ik moet alles invullen op de site waaronder wie mijn serc=vice aanbieder is er staat wel Vodafone prepaid en Vodafone postpaid maar als ik 1 van die aanklik doet hij het niet. snapt iemand wie dan wel mijn service aanbieder is? en het staat ook niet op de rekening. greetz

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou maar Vodafone even bellen: 0800 0560
En daar kan je meteen een bestelling plaatsen of iets vragen. Succes!

Antwoorden (1)

Het lijkt erop dan Vodafone al je aanbieder is, en je kunt alleen maar een andere kiezen aanbieder voor nummerbehoud. Anders behoud je je nummer automatisch.