Hoe kan het dat ik een gesprek tussen 2 mobieltjes ontvang op mijn vaste telefoon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ben geen techneut, maar misschien zit er een soort lek in de verbinding van je telefoon. Hoor je steeds dezelfde mobieltjes of steeds weer andere? als je steeds andere hoort, en eigenlijk sowieso, dan zou ik gewoon even een belletje geven naar kpn of waar je je aansluiting ook hebt. want dat hoort natuurlijk niet. succes ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eerste antwoord sloeg nergens op,2de antwoord was logischer,maar het moet bij KPN zitten.dat lek.

Andere antwoorden (1)

Dat kan/mag niet. Dat is afluisteren of aftappen en dat mag alleen de politie met toestemming van justitie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kunt nu wel zeggen dat mag niet,maar bij mij gaat de telefoon over en neem ik op,en hoor dan een ongevraagd gesprek,zie dit niet als tappen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij zegt toch dat het zomaar gebeurt en dat hij daar niet voor kiest.