hoe krijg ik contactgegevens uit nokia 2600-2?

Ik heb honderden contacten (namen en telefoonnummers) voor mijn werk in mijn Nokia staan en wil die delen met collega's en - voor het geval ik 'm verlies - elders opslaan. Geen idee alleen hoe ik ze er handig uit krijg. Heb geen zin ze stuk voor stuk over te tiepen ;-)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Een van de weinige mogelijkheden met dit type toestel is gebruik te maken van het programma Nokia PC Suite en de contacten te synchroniseren op je PC. Je kunt b.v. kiezen om ze in Outlook in te lezen of deze naar een ander formaat te converteren zodat ze ook bruikbaar zijn in andere telefoons.

Toegevoegd na 6 minuten:
Een andere mogelijkheid is om de nummers (of een deel ervan) vanuit je telefoongeheugen naar je simkaart kopiëren. Het gevolg is soms dat je een deel van de naam mist als deze uit te veel karakters bestaat. Stop dan de simkaart in een SmartPhone en lees gegevens uit. Herhaal dit proces zodat je alle nummers over hebt gezet.