gegevens oud geheugenkaartje overbrengen naar laptop, mogelijk? En hoe? Geheugenkaartje uit oude gsm wat niet past in nieuw toestel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Koop een USB-cardreader voor iets meer dan € 5 en kijk in welk gaatje je kaartje past. Dan kan je via de Windows Verkenner de bestanden kopiëren.
En dan heb ik het over deze USB-cardreader: http://www.google.nl/products/catalog?q=usb+card+reader&hl=nl&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1600&bih=775&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=4936635920004332805&sa=X&ei=76YeUKCQFIPT0QWRv4CQCA&ved=0CH0Q8wIwCA#scoring=p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja dat kan. het beste is dat je met het kaartje naar een winkel gaat ,zoiets als mediamarkt. en daar laat je het zien en vraag je of ze een adapter hebben voor het kaartje. ik heb twee foto's van twee verschillende adapters. de eerste is vaak voor in een laptop en de tweede is een usb uitgang die in een pc en laptop kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jaa daarom moet ze er ook even naar de winkel ermee om te vragen of ze iets voor dat kaartje van haar hebben