Hoe heet de software wat telefoon winkels gebruiken om een mobiel simlock vrij te maken?

Bij telefoon winkels zoals in Emmen centrum zit daar kunnen ze mobieltjes simlock vrij maken voor 10 =15 euro en dat doen daarmee gebruiken ze gewoon een laptop een usb kabeltje om mobiel te koppelen aan de laptop en met speciale software kunnen ze dat makkelijk binnen 3 minuutjes doen.

Weet iemand misschien hoe die software heet wat zij vaak gebruiken.

Ik ga zelf niet commercieel ermee bezig maar voor privé gebruik van mijn eigen paar mobieltjes die ik nog heb. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is eigenlijk geheim als mensen die software weten komen ze niet meer bij die winkels langs en worden die winkels failliet

Antwoorden (1)

Het is mogenlijk om het op de volgende site te doen: http://www.pepermunt.net/mobiel/simlock-vrij-maken.html