Wat betekent een knipperend 'berichtje' onderin beeld? (E72)

Ik heb net een E72. Ik kan wel bellen maar niet smsen op de een of andere manier. Onderin beeld knippert de hele tijd een 'berichtje'? Wie kan mij aub helpen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

doe anders eens een hardreset? dit doe je door *#7370# in te geven, en vervolgens je beveiligingscode (standaard is deze 12345) in te geven. let wel op, alles wat op de telefoonstaat wordt verwijderd. enkel en alleen het geen dat op je geheugenkaart staat zal blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo

Volgens mij heeft U mogelijk een door Uw Nokia E72 onherkenbaar sms bericht ontvangen. U zou kunnen overwegen om eens met de welbekende Ovi suite dit bericht op de Pc te gaan lezen ( en eventueel verwijderen)
Mocht U dat liever niet willen,dan blijven er nog 2 opties over. De 1e is inderdaad een "harde reset " beter bekend als terugzetten naar fabrieksinstellingen. Ik las hier ,dat iemand uitlegde,dat U daarmee alle gegevens daarmee kwijt bent. Dit verbaast mij ,want door alle gegevens te importeren van de sim-kaart en de sd-kaart ,behoudt U gewon de gegevens. Maar dat even terzijde.
Om ELK bericht snel te kunnen lezen ,gebruik ik dé ideale (Android) app Chompsms. Een heerlijke app,want als er vrienden,kennissen,familieleden zijn ,die dit óók op hun toestel hebben..nou die kunnen dan GRATIS teksten versturen mét deze app !!
Met deze app kunt U op een hele overzichtelijke ( verkenner achtige) omgeving op Uw toestel tevens ELK bericht keurig op datum gerangschikt lezen ..zo vaak U maar wilt ! Ja en mogelijk ook diegene die voor dat led-knipperen zorgt.

Meer lezen over deze geweldige app ? :

http://www.chompsms.com/

Groet:Zoekertje