Welke smartphone moet ik kopen?

Ik zie door de bomen het bos niet meer! Er zijn zoveel smarthphones op de markt. Ik hecht waarde aan: een goede camera, toch zeker 5mp en een goede resolutie; android of windows 7 als besturingssysteemt; moet ook als mp3 kunnen dienen; vrij recent zodat de nieuwste updates ook daar voor uitkomen. Ik twijfel nog of ik er één met qwerty toetsenbordje neem, het typt fijner maar gaat ten koste van het beelscherm.

Toegevoegd na 5 minuten:
Oh ja budget is toch wel max 250 voor toestel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk budget heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie EDIT
Ritsuka
12 jaar geleden
je moet niks, je kunt ook een simpel ding kopen.

Antwoorden (4)

de beste smartphone op de markt is de iphone, die heeft zeer goede (full hd 1080p) camera, full hd touch screen, en vele functies.
omdat dit waarschijn boven je budget uitkomt, zou ik kiezen voor de nokia lumia, android krijgt heel vaak problemen met virus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste smartphone Iphone? Hier ben ik het totaal niet mee eens. Dat is overduidelijk de Samsung Galaxy S2. Meer RAM, mooier kleurenscherm, groter scherm en je betaalt tenminste niet absurd veel voor het merk (oftewel een betere prijs-kwaliteit verhouding). Heb tot nu toe nog nooit problemen gehad met android. Ben blij dat ik niet vast zit aan de gevangenis van apple, je kan je telefoon niet normaal in een USB port steken, je moet eerst itunes installeren en updaten, wat een gezeik allemaal (dit is mijn mening!). Een ander merk kan gewoon in de pc geladen worden en je kan er bestanden opzetten. En als het over apps gaat dan kan ik iedere app downloaden die ik wil, en zit ik niet vast aan de apple markt.
Kijk eens op onderstaande website, je kan hier precies je wensen invullen en kijken welke telefoon jou het leukste lijkt. Waarschijnlijk blijven er dan niet veel telefoons over.

Je zou dan degene met de hoogste waardering kunnen kiezen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor een abbo gaan icm een Iphone! Ik ben super blij met mijn Iphone!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je net iets over je budget kan gaan, kan je een Sony Ericsson Xperia Ray kopen. Met een 8.1 MP camera en Android heb je leuk toestelletje voor die prijs! Op gsmtopdeal.nl kan je deze telefoon al voor 15 euro per maand hebben met onbeperkt internet. Succes ermee.