Wifi op mijn telefoon doet het niet meer hoe komt dat?

Ik heb een Cubot One dat is een neppe versie van de Htc One. Er is niks mis mee maar ineen doet de wifi het niet meer. Ik heb allerlei apps al geprobeert maar het probleem is dat de wifi ook niet meer aan gaat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Mogelijk loopt je telefoon vast Probeer hem eens aan/uit te zetten en probeer het dan opnieuw...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan het beste naar de winkel gaan waar je telefoon hebt gekocht misschien weten ze daar een oplossing, neem voor de zekerheid het bonnetje mee!