Hoe kan ik aan een goedkope mobiele telefoon komen?

Hoe kan ik aan een goedkope mobiele telefoon komen (GSM) van onder de 50 euro zonder een abonnement te hoeven nemen? Ik moet mijn huidige toestel ter garantie aanbieden. In de tussentijd heb ik een noodoplossing nodig. Help?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Albert Heijn, geldig t/m morgen, in de bonus een
AH Mobiel prepaid + Alcatel OT 209 voor 10 Euro.
Je krijgt ook nog maximaal 15 Euro beltegoed, dus je krijgt zelfs geld toe.

12 cent per minuut bellen, en sms-en voor 4 cent.
Dus morgen hollen (met je bonuskaart) naar AH ;-)

Zie de link: de aanbieding staat helemaal onderaan.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Ik ga hem zodirect even ophalen :)

Andere antwoorden (2)

Je kan gewoon een telefoonshop binnenlopen. Vaak hebben die van die prepaid dingen liggen die ook met jouw sim werken voor weinig. Ok van die goedkope GSM shopjes verkopen ze 2e hands mobieltje dus eentje onder de 50 is zo te vinde.

Of marktplaats natuurlijk zoeken op mobiel, sorteren op prijs en dan ook postcode minder dan 5 of 10km heb je er vaak een te pakken die je gelijk kan ophalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij het kruidvat

Toegevoegd na 3 minuten:
Of bij de kijkshop

Toegevoegd na 3 minuten:
Of bij de kijkshop