hoe kan ik met de computer gedownloade apps afspelen met mijn htc?

ik heb een app via de computer gedownload maar kan niet vinden hoe ik deze app kan installeren op mijn htc one v. Wie weet wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik heb een neef die dat probeerde. Volgens mij is het gewoon niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is in ieder geval veel makkelijker om het via je telefoon te installeren want dan is het ook meteen op je telefoon geinstalleerd XD
Je HTC is een android-telefoon. De app die je hebt gedownload moet een .apk bestand zijn. Je moet dus eerst zorgen dat die .apk op je telefoon terecht komt. Dat kan door je telefoon via usb aan je computer te koppelen. Ook kan je het bestand naar jezelf mailen, via dropbox, etc.

Als het .apk-bestand op je telefoon staat, kun je deze openen. Je telefoon zal hem dan installeren. Wel moet je even bij de instellingen van je telefoon aangeven dat je app van onbekende bronnen wilt kunnen installeren.
bamibal