Hoe reset ik mijn samsung galaxy ace?

Ik heb 'WhatsApp' geïnstalleerd op mijn samsung galaxy ace, toen werd mij gevraagd of ik die app op mijn startpagina wilde, ik drukte op ja, maar toen deed mijn telefoon heel raar. Ik kan nu niet meer op mijn startpagina komen, het enige waar ik nog kan komen zijn mijn berichten en mijn contacten. Nu is mijn vraag of iemand weet hoe ik mijn telefoon kan resetten???!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je zou je batterij eruit kunnen halen. Daarna start je ´m gewoon weer op.

Als ie daarna niet opstart en je zeker weet dat je ´m wilt resetten, dan kan je naar instellingen gaan, beveiliging-> Fabrieksinstellingen herstellen.

Maar dan ben je natuurlijk wel alles kwijt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mn batterij er uithalen werkt niet, helaas.
En de 2e optie werkt ook niet, want ik kan niet bij mijn instellingen komen....
Soft reset is : code
*2767*3855#

Harde reset:
Houd de Home+Power knopjes enkele secondes tegelijk ingedrukt.

Groet:Zoekertje