Kost het inspreken van een voicemail beltegoed?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel dus, je belt naar iemand, die neemt niet op dus je krijgt de voicemail en spreekt dit in. Kost dit dan evenveel beltegoed dat je in het voicemail menu bent en het inspreek dan dat je een even lang gesprek voert?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
4.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit kost het zelfde bedrag aan hoeveel minuten je belt dan als ze op had genomen. niet meer niet minder.

Het beste antwoord

Natuurlijk kost het geld, u heeft tenslotte een verbinding gemaakt, hier wel met een voice-server.

Toegevoegd na 17 minuten:
Ja, dat kost u ook een verbinding. Als u evenlang belt zal het u evenveel kosten en nadien ook voor degene die u belde want die zal terugbellen en ook nog eens betalen.

Het is voor beide goedkoper als u gewoon inlegt en later opnieuw probeert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+

Andere antwoorden (3)

Bellen naar je voicemail kost altijd beltegoed. Maakt niet uit waar voor. Ook voor je bericht inspreken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat scheelt per provider. Zolang je aan de lijn bent incl bericht inspreken, betaal je gwn aantal minuten/seconde , en niet omdat je van een dienst gebruikt maakt.

Maar, het beluisteren, ja daar betaal je wel meer mee, omdat je dan een dienst opvraagt.!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij BASE kan het gratis. Hiervoor bel je naar je eigen voicemail, en dan heb je een optie die luidt: 'Verstuur een ingesproken boodschap naar om het even wel telefoonnummer'.
Als je deze optie gebruikt, moet je het telefoonnummer intoetsen en je berichtje inspreken. Daarna druk je op het '#' en het bericht wordt via Voicemail verstuurd naar de persoon die eigenaar is van het telefoonnummer die jij eerder ingetoetst had.