hoe kun je een vodafone simkaart weer activeren?

Als je een vodafone simkaart 3 maanden lang niet gebruikt wordt deze stopgezet hoe kun je die weer activeren (het gaat hier om vodafone prepaid)"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3.4K

Antwoorden (2)

Door de vodafoon klantenservice te bellen en je nummer op te noemen (daar vragen ze dan wel om) kunnen zij je simkaart weer deblokkeren. Volgens mij ben je dan wel je "belgeld" kwijt, maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je beltegoed 2 maanden is verlopen, dan heb je nog 30 dagen de tijd om op te waarderen, doe je dat niet dan vervalt je nummer.

Mogelijk kan je met een beetje geluk nog iets voor elkaar krijgen bij de klantenservice, maar mijn persoonlijke ervaring (in 2012 en een paar dagen buiten die 30 dagen termijn) is dat ze gewoon zeggen: "Pech gehad, koop maar een nieuwe simkaart"