Ik denk dat er alleen Whatsapp op zit. Want volgens mij is Ping alleen voor Blackberry.

Het kan ook zijn dat je de app Whatsapp moet installeren. Maar dat kan wel gewoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee er zit geen ping of whatsapp op. Ik heb er zelf ook een en die heeft alleen Hyves twitter facebook en msn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om nog even te verduidelijken; NEE. Ping is alleen voor BlackBerry toestellen en WhatsApp werkt alleen op Android-toestellen, Windows Phone-toestellen, Blackberry's, en een paar van Nokia's Symbian-telefoons. Jou telefoon ondersteunt WhatsApp helaas niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals al aangegeven word zit er echt alleen op blackberry Ping. Je hebt wel een app die heet pingchat & is een soort gelijk die over een paar verschillende platforms te downloaden is. Maar whatsappen kan je natuurlijk welals jeeen smartphone heb. Gewoon naar de android market& download de app op je samsung chat 222
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ping is alleen voor Blackberry, en Whatsapp is bij een iPhone, iPad, iPod Touch, Android en BlackBerry, Maar android moet wel 2.1 of hoger zijn.