Hoe werkt "vindt mijn iphone" ?

Ik wil eens kijken hoe het werkt en de iphone van mijn moeder zoeken,zij heeft deze functie ook aan staan.
Hoe moet ik dat doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

je moet de app op de iphone zelf instaleren
dan moet je via itunes, op de computer waarmee de iphone is gesynchroniseerd, ook de applicatie aanzetten. Via itunes kan je dan zien waar de iPhone van je moeder zich bevind
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gaat naar instellingen en kiest iCloud, als je bent ingelogd met je apple id zie je hier de optie zoek mijn iPhone, deze zet je aan. Daarna download je in de appstore vind mijn iPhone. Open de app en log in met je Apple ID gegevens. En als het dan allemaal goed is gegaan kun je de locatie zien. Ook kun je vergrendelen of een berichtje sturen.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry foutje de app heet zoek mijn iPhone..