Wat is de vergoeding die Vodafone geeft aan klanten naar aanleiding van de storing afgelopen week?

Weet jij het antwoord?

/2500

Vodafone weet nog niet waarmee ze de getroffen klanten 'tegemoet gaan komen.' Ik zit zelf ook bij Vodafone, en wordt op de hoogte gehouden via de mail. Je kunt de laatste mail vinden op de pagina in de bron. Toegevoegd na 2 dagen: Vodafone heeft vandaag bekend gemaakt dat alle gebruikers van hun netwerk van 2 mei t/m 5 mei gratis mogen bellen en SMS'en. Toegevoegd na 2 dagen: Het bellen en SMS'en is overigens alleen gratis binnen Nederland.

Bronnen:
http://pub.e-nieuwsbrief.vodafone.nl/publi...
http://www.nu.nl/gadgets/2785877/vodafone-...

Je mag 2-5 mei gratis bellen en sms-en naar alle mobiele en vaste telefoonnummers binnen Nederland.

Bronnen:
http://www.telegraaf.nl/digitaal/11898233/...

Het lijkt me geen goede vergoeding door vodafone. Wat nou als je altijd al onder je telefoonabonnement bleef met belminuten en smsen. Dan heb je helemaal niets aan deze 'compensatie'.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100