Kan je android als besturingssysteem op je mobiele telefoon downloaden?

Ik heb een Samsung wave touchwiz gekocht, maar heb niet zo'n verstand van telefoons. Nu zit er bada als besturingssysteem op. Hierdoor kan ik vele apps zoals wordfeud niet downloaden, maar ook als ik whatsapp wil downloaden, kost het mij ineens 2 dollar per jaar (niet dat dat zo'n probleem is, maar het is gewoon raar). Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om android op je telefoon te downloaden en zo ja: hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Zeg nooit nooit, maar ik weet 99% zeker dat er geen android beschikbaar is voor de Samsung Wave Touchwiz. Helaas
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dit is niet mogelijk. Zal het je op een één of andere manier toch wel lukken dan zullen er verschillende software/hardware onderdelen niet meer goed functioneren.