Ik krijg na 3 dagen een bericht aan dat het verzenden mislukt is als ik naar een bepaald persoon stuur. staat deze gsm dan uit?

Heb al proberen te bellen krijg voicemail ook met ander nummer. weet dan het bericht na 72u niet meer verzendt maar zou graag willen weten of je dan zo een bericht krijgt verzenden mislukt. Of is het nummer dan niet meer in gebruik?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
capthavoc
11 jaar geleden
lijkt alsof hij de gsm heeft doorgeschakeld ? als je ander voicemail nummer krijgt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee krijg gewoon zijn voicemail te horen zoals anders
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe bedoel je met door geschakeld?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan het zijn dat zijn gsm gewoon uitstaat omdat de berichten na 72u mislukken?
capthavoc
11 jaar geleden
ik las het verkeerd, dacht dat je een andere voicemail nummer kreeg
vandaar wellicht doorgeschakeld
nee in dit geval is de telefoon gewoon uit
pas als hij weer aangaat dan ontvang hij de voiceberichten
maar een smsje zou hij gewoon moeten kunnen ontvangen op dezelfde manier als voicemail alleen mms zou niet werken ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja de gsm staat al een week uit dan. maar ik weet dat na 72u de berichten niet meer verzonden worden als die gsm uitstaat. maar krijg je dan een bericht dat het verzenden mislukt is?

Antwoorden (2)

Ja als een foutmelding komt na 72 uur kan zijn dat het nummer waar je het sms-bericht naar verzonden hebt niet bekend is of niet bestaat, Of het toestel niet word ingeschakeld binnen 72 uur na het verzenden van je sms
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijks heeft u een fout email adres ingegeven, werkelijk alles moet kloppen tot de puntjes toe want smsjes blijven normaal in de server bij de GSM terug actief wordt.