Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Galaxy SII verbindt met oplader, maar laadt niet op?

Mijn galaxy SII heeft sinds een paar dagen problemen met opladen. Wanneer ik hem aan de oplader leg (aan de stekker of USB-kabel), geeft hij aan op te laden, maar de batterij wordt niet voller. Soms loopt de batterij leeg en soms blijft hij een aantal uur op hetzelfde percentage hangen; hij loopt dan niet leeg, maar wordt ook niet voller. Wanneer ik mijn telefoon aansluit op de computer geeft hij ook aan te zijn aangesloten als media-apparaat, maar opladen doet hij dus niet.

Weet iemand hoe ik dit probleem zou kunnen verhelpen? Over minder dan 3 maanden is mijn abonnement afgelopen, dus mijn telefoon laten opsturen of nieuwe onderdelen aanschaffen vind ik wat zonde.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
640

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het ligt waarschijnlijk aan je oplaadpoort van je Galaxy S2.
Deze kan gemaakt worden met een nieuw onderdeel. Maar aangezien je dat zonde vindt kan je ook nog eerst proberen een andere batterij in de Galaxy S2 te steken.
Als je dan dezelfde problemen hebt ligt het bijna zeker aan de oplaadpoort.

En als het ook niet aan de oplaadpoort ligt dan ligt het aan het moederbord en dat is nog moeilijker te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding