Aanbieding Samsung Galaxy S3 bij Vodafone?

Beste mensen,

ik zag een aanbieding bij Vodafone staan, als je een Samsung Galaxy S3 besteld krijg je een gratis accessoirepakket ter waarde van 90 euro erbij, geldt dit ook als je de mobiel met een abonnement neemt?
En geldt deze aanbieding ook als ik hem via www.studentmobiel.nl bestel?

Met Vriendelijke Groet,

Walter.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je vraagt in je toelichting: "geldt dit ook als ik een abonnement neem?"

Omdat het gratis accessoirepakket nou juist alleen geldt als je een abonnement neemt, neem ik aan dat je bedoelt "geldt dit ook als ik een ANDER abonnement neem?"

Het is duidelijk dat je het accessoirepakket er gratis bij krijgt als je het abonnement
"Bel+Sms+Web Vaak € 50 2 jaar" neemt, en je dus het toestel gratis krijgt en OOK het accessoirepakket.

Maar zodra je een ander abo neemt, met dezelfde telefoon wordt alles anders. Je kunt dat controleren, door te kijken naar de link: "Bestel met ander abonnement"
Dan zie je een enorme rij van mogelijkheden, en dan wordt al snel duidelijk dat in veel gevallen het toestel niet meer gratis is, en ook het accessoirepakket er niet meer bijzit; je krijgt dat er dus alleen gratis bij als je dat specifieke abonnement neemt.

Op studentenmobiel kun je het toestel ook krijgen, en daar kun je kiezen uit allerlei providers. Als je Vodafone aanklikt, zie je dat het accessoirepakket er NIET bijzit. Te controleren door te klikken op "inhoud pakket". Je krijgt er alleen een thuislader en datakabel gratis bij. De actie van Vodafone geldt dus niet op studentenmobiel.

Ben je vooral geinteresseerd door dat gratis accessoirepakket, en bevalt het soort abonnement je wel, dan zul je dus echt bij Vodafone moeten zijn. Is dat niet het geval, dan is het zinnig om al die soorten abonnementen van studentenmobiel en Vodafone eens te vergelijken. Eèn ding is zeker: als je het toestel los koopt, ben je op studentenweb goedkoper uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, het is nu duidelijk. ;)