Heb ik genoeg aan 250 mb als ik vaak op fb, mail en watsapp zit?

Ik wil een nieuw abbo ik kan voor een aanbieding 9 maanden onbeperkt internet met korting. Nu weet ik niet of ik dat moet doen als ik aan 250 mb genoeg heb om op fb fotos te uploaden, emails te kijken met evt. bijlage en op watsapp te zitten....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het uploaden van foto's gebruikt veel geheugen. Als je dat vaak (laten we zeggen 10 per dag of meer) doet, kom je aan 250mb per maand te kort. Of het voordeliger is om dan onbeperkt te kiezen moet je berekenen door te bekijken wat de mb's boven de 250 kosten en wat je na die 9 maanden gaat betalen in die zogenaamde aanbieding.

Let op met aanbiedingen die beperkt gelden, vaak haalt de provider de korting dubbel en dwars terug in de maanden daarna. Kijk wat het internetten je over een periode van twee jaar totaal kost en neem dan een (verstandig) besluit.
paulus811
11 jaar geleden
Waarscheinlijk is het wel genoeg, want thuis kan je op de wifi. Buitenshuis verbrui je maar zo'n 5 mb per dag. Dit is dus genoeg.