Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn HTC Sensatie geeft een merkwaardige melding als ik mijn adresboek wil openen. Hoe kan ik hier iets aan doen?

Dit loopt al een tijdje en nu irriteert het mij. De telefoon vraagt keurig of ik HTC op de hoogte wil brengen en verstuur dan ook keurig de melding. Heb ik slechts twintig maal gedaan maar zonder enige feedback. Zie de melding op de afbeelding......... Wat is er mis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
786
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is mis met je telefoon: hij plaatst de afbeelding niet op GV.
Een factory reset, al dan niet in combinatie met een software update, kan veel narigheid verhelpen (of veroorzaken).
Zorg voor een goede backup van de belangrijke zaken die op je telefoon staan...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zie geen afbeelding,

Bij een crash van een applicatie wordt er standaard zo'n rapport verzonden. Hierin staan wat gegevens van je telefoon en wat informatie over wat er op dat moment draaide. Met deze informatie zouden ze wat meer aanwijzingen moeten krijgen over wat de oorzaak van een crash is.

Als de oorzaak een bug in HTC Sense is, kan HTC dit herstellen.
Hier krijg je geen terugkoppeling op. Hoogstens d.m.v. af en toe een update van het besturingssysteem.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding